Denne månedens klubbmøte ble avholdt hjemme hos vår leder Rune i vakkert vårvær. Vi hadde en trivelig fotoprat om bl.a. porttrettfoto før vi kåret vinneren av månedens bilde. Tema for månedens bilde var arkitektur, og vi kan gratulerer: Aina Vareide Haug med 1. plass, Jan-Erik Larsen og Ole Leonard Gangstad med delt 2. plass, og Jan-Erik Larsen med 3. plass.



